»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

10 April 2011

K E B A Y A ohhh K E B A Y A

entry kali ni pasal KEBAYA....da lame da aku rase x pakai kebaya...klu x syilap aku, last aku pakai kebaya ni time raya wktu abiz skola menengah...lame kan....sadiz tOl hidup aku dengan kebaya ni....bukan aku x minat sbnrnyer tapi dsbbkan diri aku ni yg x berapa nak kurus....sO berbaju kurung jelah yang sesOai tuk aku....huhu..
sehinggalah hari ini barulah hati aku ni terbukak tuk berkebaya semula....sbbnyer....jeng jeng jeng....hihihihihihr khamis ni hari bersejarah bt aku....untuk kesekian kalinyer aku telah dianugerahkan sbgai APC @ Anugerah Perkhidmatan / Pekerja Cemerlang.....Tahniah2...beri tepukan tOk diri sendiri.....huhu...sO x slh le klu aku nk 'melaram' ckit time tu....lg pun aku p kije hari2 berunifOrm...nek jemu dah....berilah peluang tOk diri ini untuk make Over....kahkahkah....
sbb yg lain pulak....aku suda KURUS.....jangan x cayer....cayelah anda anda anda sume okay....impian aku nak jadi kurus da pun tercapai setelah aku melahirkan anak sulung aku....ini pun berkat berpantang yg mengikut peraturan.....mak aku yg jg...mmg pantang abizlh aku....x nyesal pun...ssh2 dulu...bersenang2 kemudian...bOley ker???hihihi...
ok2...berbalik pd kebaya td...haruslah aku menshOpingkan diri aku untuk mencari kebaya yg aku inginkan....dapat @ tidak....tgulah entry aku yg seterusnyer okay.......weeeee....:)

0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget