»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

23 June 2011

Perlukah bersedih?

PERLU...sbb dgn menangis sekurg2nya akan membuatkan hati kita berasa tenang....tp x semua org blh terima n setiap org akan ada pendapat masing2....tp bg aku...selagi aku blh kawal emosi aku ttp akan sabar tp bile hati aku btl2 rse tertekan dan nk menangis mmg aku akan menangis sepuas2nya sampai aku btl2 rse tenang....kemudian aku berdoa padaNYA....setiap apa yg kite buat akhirnya akan berbalik pada ALLAH s.w.t.....jgn sesekali melupakanNYA....kalau kita memerlukan seseorang untuk meluahkan masalah arilah seseorang yg btl2 blh dipercayai....contohnya...mak ayah kita...@ kawan yang btl2 kita blh percayai....x kisahlah apa jua yg kita lakukan utk tenangkan hati yg sakit, sedih, marah sekalipun berfikirlh dgn waras...jgn sesekali melakukan perkara2 yang akan mndtgkan keburukan kepada kita...



0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget