»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

26 March 2011

kuih semperittt!!

tetibe plak aku mcm teringin nk mkn kuih semperit....
terbayang2 dh ni...
sayangnyer aku cume tau mkn jer....
nak buat mmglah aku x reti....
x de tOkoh lgsung...
aku ni mmg peminat tegar kuih semperit...
tiap2 kali raya kuih tulah yg jadi sasaran aku......
rase dia mmg nyum..nyum...
mcm rangup2 gitu...
kt mn nk cari kuih semperit kt KL ni..
nk kene p cari ni....
cume sedap @ x  je lah....
teringin bukan ade "isi" tau...
tapi teringin sbb mcm dh lame x makan.....
hihihi....

layan dululah pic yg telah digugle ni...saje nk bg terliur...

.:: semperit marble ::.
-
-
-
-
-
.:: semperit kOkO::.
-
-
-
-
-
.:: semperit biasa ::.

0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget