»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

09 November 2011

Blog aku yang tetiba jadi 'huru hara'

Assalammualaikum...

nak menangis rasanya.....2 minggu aku x boleh nak bt entry apa2 kat blog...blog aku dengan tiba2 dah jadi huru hara.....

memula tu aku sesaja tukar templat tetibe plak blog aku jadi giler....sume jadi x betul...puas aku godeh tapi x boleh2 jugak....dalam pala otak aku ni asyik pk kalau hilang sume entry dalam ni mmg aku dah x nak berblogging lagi....hampir2 aku putus asa....last2 aku guna templet yang sedia ada dalam setiap blog...aku remove satu persatu widget dan segala benda yang aku rasa aku boleh letak kemudian kalau blog aku ni dapat di selamatkan....akhirnya dengan berkat kesabaran aku yang dah paras2 hidung ni dapat jugak aku perbaiki blog aku ni spt mana yang ada sekarang....

tobat dah aku nak tukar templet lagi...kalau nak tukar pun bukan sekarang kot....ambik masa yang lama kot....agaknyalah kot....

peringatan pada diri len kali jangan gatal2 sangat tangan tu....nasib bek blog aku dapat diselamatkan...huhu....

0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget