»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

19 November 2011

Kesian blog aku jadi terabai....

Assalammualaikum.....

sejak blog aku jadi huru hara hari tu aku betul2 x de mood nak menaip entry papa....aku agak keciwa dengan apa yang dah berlaku....nak nangis je rasa.....but now...i'm back with new mood.....hohoho...

mulai hari ini aku x kan biarkan blog aku ni lagi...aku sayang blog aku ni weh....macam2 benda yang aku nak kongsikan dalam blog ni....cuma aku perlukan sedikit masa untuk aku luahkan segala2 yang ada dalam kepala otak aku ni......samada yang suka, duka dan yang sewaktu dengannya.....

for ur informatian,at this time aku tepaksa invisiblekan blog aku sbb aku nak create something.....bila dah siap nanti baru aku akan publish balik utk follower2 aku jengah ke blog aku ni semula....

0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget