»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

21 July 2011

cecite ADAM....

seminggu ni pngasuh adam bercuti....balik kedah....jg mak dia yg tgh sakit, katanya serangan jantung...xpelah...aku doakan semoga semuanya baik2 aje...aku nk cll pun takut ganggu pulak......so tgu jelah nt bila dia blk cni baru tnye kabo....so seminggu ni jgklh aku dgn laki aku begilir2 jg adam....ISNIN adam ikut aku p keje...nsb bek isnin tu jadual aku free...so ley la layan adam smbil2 buat keje...SELASA...ayah adam ambik cuti.....ayahlh bg mkn, mndikan, tidokan sumenyelh smpai aku blk kje kul 7....RABU...trpksa mtk tlg kt jiran sblh tuk jg adam....sbb aku dgn laki aku memasing ade tugas pntg.....tp aku blk awl sbb x mo tgl adam lelama kt jiran sblh tu....cian plak kt dia...anak dia pun kecik lg...2 org pmpuan....KHAMIS....aku bwk lg adam p keje...aku half day....sbb ptg tu nk bwk adam p chekup...JUMAAT...bwk adam lg.......SABTU & AHAD...cutiiiii...yihaaaaa......mak aku kt kpg pun mengofferkn diri tuk jg adam....tp aku kesin kt mak....nt klu mak dtg cni abah sorg plak kt kpg....x pelah....aku pun x nk sshkn org tua tu dtg jauh2....alhamdulilllah....aku dgn laki aku dpt sesama jg adam wpun kami bekerja....nsb bek incas aku sporting...!! aku pun keje dok ofc je...jwb cll...bt surat sume...klu ade hal baru aku turun.....so mmg bwk adam seminggu ni x mnganggu keje aku.....so cam biasela...layan picture k......hohoho....












0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget