»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

01 July 2011

aku dan blOg

aku sbnrnya bukan pandai sgt bab2 nk membuat ayat ke...bt2 cerita ke...@ apa2 je...tp aku still nk ade blog...w/pun org tgk blog aku ni mcm hidup segan mati x mau aku tetap nk update...aku punye sukelh kan....hahahaha.....ni jelah tmpat aku nk merapu...merepek....dsb....tp aku suke bace blog2 org lain...suke bace coretan mereka sume...menarik....mcm2 idea dorg ade....mcm2 bnda dorg cite dlm blog...mgkin aku msh x de idea yg byk utk aku tepek dlm blog aku ni....myb 1 day aku blh kasi upgrad blog aku ni....x kisahlah kan...ape2 pun yg pnting aku enjoy...aku boleh bercerita dlm blog aku ni tntg ape yg aku nmpk...aku rase....aku suke @ aku x suke....tp yg aku heran tu ade gak sesetengah blog yg sanggup tuk letak gambo2 yg x sepatutnye....adoiiii....setakat nk tunjuk benda2 mcm tu x pyhlh....bt malu je...( x taulh klu dia jenis yg x malu...) wateverla....hrp2 mereka2 sedarlah nt...:)

0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget