»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

30 July 2011

SIMKAD BARU

p/s:ihsan gUgel....

hye kOrg....entry mlm ni pasal simkad baru.....heheheh.....dsbbkn aku sangat2 x suke tiap kali tOpap je kdit aku selalu sgt kne potong dgn laman web yg nth apa2....yang aku x tau dari mn dtgnya...yg aku sndiri x tau bile aku melanggan laman wed tu....aku pun g lh beli simkad baru tadi...beli kt tescO jek...aku beli pek permulaan hotlink yg RM8.80 sen je tu.......baki dlm tu ade RM2 hengget jek...blh la erk.....nO dia 017-207++++.......tetttttttt...mn ley publish cni......hikhikhik......secretttt......aku ni x dela trlalu taksub sgt smpai nk cari nO yg cantik2...asalkan sedap mata memandang n blh bt cll sudah....aku ni mmg da selalu sgt tukar2 nO...ni nO yg kebape pUn aku x tau....hahahah.....pasni tugas aku tuk snd kt sume no mbr2 aku bgtau aku dh gune nO baru.....hrp2 nO baru ni akan kekal lamelh.....

0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget