»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

06 October 2011

1st day bekerja after cuti chiken pOx

tAssalammualaikum....

lamanya x buat etry..hari ni hari 1st aku keje setelah 8 hari bercuti.....cuti ni gara2 chiken pox aku tulah...alhamdulillah.....aku dah kembali sihat dan dah boleh mulakan kerja macam biasa......

yang buat serabut kepala aku sekarang...keje yang banyak atas tray.....huhu.....pepagi bos aku dah cll suh buat report.....dsbbkn aku bekerja jauh dari bos dia x tau yang aku ni baru nek keje....yang tau incas aku jer.....hihiii.....nasib bek mood dia baik hr ni...dapatlah aku trgkan perkara sebenar....then dia pun cool jer....

hari ni jugak aku mulakan keje dgn muka yang penuh bekas2 chiken pox....even dah kering bekas tetap ada.....aku pun x pakai bedak ke apa ke....biarlah.....lama-lama nanti hilang lah tu  ( wahhh....cara2 nak sedapkan ati...)

oklah....x ley nak tulis panjang2 sbb keje mmg tgh banyak skrg ni....jmpe lagi nanti k....bubye....!!

0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget