»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

10 October 2011

satu petang yang muram dan suram

Assalammualaikum...

Hoyehhhh.....mata aku saat ini sangat2 layu....bak teratai layu ditasik madu...hahahah....kemain lg ko erk.....uwaaaaa....( menguap sambil menggeliat....) sangat2lah boring dan bertambah2 bosan ptg2 ni....mana x nya hari ni duty aku keje sorang jer....mbr aku ada hal katanya....nak x nak tpksalah aku hadap hari2 aku hari ni sendirian tanpa teman disisi....

Monday blues...keje yang bertimbun mcm dah bebulan2 x dtg koje....( tipu jek bertimbun tu....) ....nak x nak tpksa gak aku buat keje yang x seberapa nak byk ni.....sampai rabun bijik mata aku ni mengadap komputerrrrr....

Makan? dah makan dah....makan kuih jek....jimat ke? x delahhhh.....diet?? aah...( angguk smbil malu2 kerbau ).....padahal dalam kepala otak ni dah siap prepare dah menu nak masak balik keje nih....keje sorg2 ni x de mood plak nk makan kt ofc....huhu...ngada je kan....hahaha...watever.....:)

balik??? lambat lagi laaaa....baru kul 4.15....lambat lg nak tgu kul 5....hoyehhhhh...mgu ni aku balik kul 5.....syok tOL....dapatlah aku bersantai2 kat umah sambil layan cite soffiya.....sambil main masak2....

Ambik anak ??? ishhhh....mstilah ambik.....gile ko x nak ambik anak....tulah satu2nya penghibur hati aku dan pengubat rasa penat letih aku sehari bekerja....bila tgk muka dia...teletah dia hilang segala serabut otak aku....

hoho...serba sedikit tntang aku pada hari ini....
oklah....jmpe lagi yerk....babaiii....

0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget