»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

11 October 2011

Contest! Contest! Contest! - " Beauty in Hijab"

 Assalammualaikum....

Rasanya dah lama bebenor aku x join mana2 contest....entah...aku kot yang terlepas pandang...btw sedang aku berblogwalking aku ternampak contest ni....menarik dan aku sangat2 suka nak join......jOm kita sama2 meriahkan contest Maria Wakeashima ....mudah je...


firstly korang tepek je banner kat bawah ni....
( comel banner nih...siap ada doodle lagi )



then...letaklah pic korang yang korang rasa paling2 cun la...hahahah
( picture bwh ni dah bajet cun habiz lah ni....hohoh )


haaaaa....hamik ko....gedabak punye beso gambo aku tepek....haruslah kan.....
( picture open house hari tu leeee......)

siap da pun...senang je kan...jadi pe tunggu lagi...ringan2kanlah jari jemari korang tu join contest nih...mana tau hadiah2 menarik tu bakal jadi milik korang ke kan...sapa tau.....klik SINI kalau nak join yer.....

wallllaaaaaahhh.!!!!

7 orang yang tekan keybood memberi komen:

AYuNG said...

cntek gmba..:)

fauziahahmad said...

@AYuNG heheh...mekasyeh erk...:D

Gen2Merah said...

fuh, memang cantikkk laaa.... hijab itu.. ehe

fauziahahmad said...

@Gen2Merah hehehe...memain yer....btw thx ye cikgu....:)

shalin said...

thanz lawat blog shalin...nice picture..=)

fauziahahmad said...

@shalin tenkiu....:)

NaDyA said...

hyee,,salam,,gud luck =)


ShoutMix chat widget