»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

13 October 2011

Jangan ingat aku x de maruah

Assalammualaikum.....

hari ni aku sangat2 marah sbb ada sorang umat manusia ni yang telah mencabar tahap kesabaran aku......selama ni aku boleh besabar dan berdiam diri dgn apa yang ko buat pada aku....tapi hari ini tidak lagi....kesabaran aku betul2 teruji.......

ko ingat dengan cara ko memalukan aku dan buat aku macam ni ko boleh dapatkan kepercayaan drpd orang lain....ko kene ingat...Tuhan tu maha adil....dia lebih tau siapa yang betul siapa yang salah.....


kalau ikutkan hati aku memang aku nak cekik2 je ko tu...tapi biarlah.....aku doakan satu hari nanti ko akan sedar dan terima pembalasan dengan apa yang ko dah buat pada aku hari ni.....

0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget