»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

18 August 2011

AKU DAN BLOG

haiiii....x titOn lagi ke??
aku pun same x ley nk tido....x tau nak btpe dh ni....tapi tetibe plak trlintas kt pale otak aku ni tuk menaip sOmething.....pe dia erk????hihihiihiiii....cer baca tajOk kt atas tu......

AKU DAN BLOG?
yup!!! untuk pengetahuan kamu2 sume aku x taulah mcm mana aku bOleh minat dgn menulis di blog ni....mula-mula tu niat aku cuma suka suki je....tp sejak dh de ramai followers dan dah kenal ramai blogger lain aku jadi gian pulak tuk menulis kt blOg ni.....hahahah......(tp bukan gian hisap ganja @ dadah okay) 

aku x tau nak bgtau blOg aku ni jenis macam mana.....yang aku tau apa yg terlintas kat kepala otak aku tula yang aku tulis....contohnya macam family aku.....anak aku.....makanan....info aku yg merepek-repek....dan mcm2 lagi.....dsbbkn aku x de nk tetapkan blOg aku ni jenis mcm mana pada sesapa yang singgah ke blOg ni akan jumpelah mcm2 tajuk yang heran bin pelik bin ajaib....
( layankan ajelah erk apa yg aku merepek  dalam setiap entry tu )

bile aku baca balik entry aku yang sebelum2 ni nak gelak pun ada...nth apa2 je kan.....(hahahahah...gelak tuk diri sendiri) sekarang ni aku dah betul2 fall in lOve kat blOg aku  yang x seberapa ni.....ibarat hidup segan mati x mau......


0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget