»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

22 August 2011

SEGMEN : AKU RETI MEMASAK, KAU RETI?

aku kan suka join segmen....x pelik kan....hahaha....

segmen kali ni tajaan dari blog HIRA ...cara2 nak jOin segmen ni mudah je....memula letak banner kat bawah ni kemudian citelah sikit yg korang ni reti masak ke idak...ke pandai makan je....hihihi....


aku dolu2 x minat bab2 memasak ni....lagi2 bile duk dgn mak...huh!!! mmg kemalasan aku tu sangat2 teserlah....hahahaha...( nasib bek aku dah kawin..kalau x...lu pklh sndiri ) ....tapi dalam aku malas2 tu pun aku tolong pe mak aku masak kat dapo...tolong tengOk org cakap....kot2 hangus ke....hihihih...x dela.....gurau2 je....dan entah mcm mana minat memasak tu datang dgn sndirinya...aku pun x tau sejak bila dan macam mana....bila mak aku x de kat umah aku glah dapo masak pe yg aku rasa aku nak makan ( yelah lapo kan...nak x nak masaklah ape2 pun)....smpailah aku terpandai dengan sendirinya.....sampailah sekarang aku dah kawin dan dah jadi mak budak...alhamdulillah...masak memasak ni dah jadi rutin harian aku...walaupun aku masak x delah se terror chef wan.....aslkan suami dan anak aku dapat merasa air tangan aku ni dan kenyang dgn apa yang aku masak syukur sangat2...yang penting dapO umah aku tu berasap.....hahahah...

korang plak cam ne?? meh jOin segmen ni dekat SINI

 

2 orang yang tekan keybood memberi komen:

hira said...

haha :D biasa la tu bila mak ada dekat rumah. bila tak ada, haaaa.. baru mula nak pergi dapur ye? hahaha :D suami dengan anak-anak yang penting. dorang je la yang merasa masakan kita, siapa lagi kan? hehe

thanks for joining~ :)

"Aku"....Nurul Azren said...

lebih kurang la kita kadang2 tu..hihihi

Cik Reen melawat dari segmen yg sama... http://duniacikreen.blogspot.com/2011/08/segmen-hira-aku-reti-memasak-kau-reti.html


jom sertai contest Cik Reen =>
http://siluncaimalang.blogspot.com/2011/08/first-ga-cr-perlukan-rakan-alam-maya.html


ShoutMix chat widget