»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

17 August 2011

SEGMEN : PERSONALITI BLOGGER MENGIKUT JENIS DARAH



yuhuuuu....aku nak jOin segmen lagi....best woooo.....nilah salah satu cara tuk kita bekenalan dgn blogger2 lain.....

oklah....segmen kali ni tajaan dari CIK DILA ....x susah pun nak join segmen ni just follow syarat2 berikut:

memula sekali buat satu tajuk macam tajuk aku kat atas tu....

then letak BANNER kt bwh ni :



seterusnya bagitau jenis darah korang, untuk ini korang boley cek kat bawah ni


 
untuk pengetahuan semua saya adalah pemilik darah " O "

 
MAKNANYA SAYA ADALAH :-

Seorang yang Outgoing, expressive, passionate, ada ciri-ciri pemimpin, self-confident, sifat cemburu yang kuat, setia dan sabar.....

Mudah je kan.....
kalau nak jOin boley skOdeng kat entry SINI   tarikh tutup x diberitahu....mungkin lepas raya kot....hihihi



2 orang yang tekan keybood memberi komen:

cik dila.. said...

memang ramai la darah o..hehe.
thanks ye join..nanti saya update
ikot group darah..:D

EjAt_mU89 said...

darah A dtg melawat


ShoutMix chat widget