»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

24 August 2011

SERVICE KETA NAK BALIK KAMPUNG

assalammualaikum.....
ada orang x? saya datang nak service kete saya.....kihkihkih....

memandangkan hari ni dah gaji dan hari sabtu ni dah nak balik kampung elok sangatlah kalau hari ni aku hantar kete aku g service...almaklumla nak jalan jauh....(padahal x delah jauh mana pun....kampung kat Johor je )........hihihi....tahun ni kami satu family nak balik raya umah mak aku pulak....Simpang Renggam Johor Darul Takzim...tahun lepas aku beraya umah mak mertua aku di Perak....tahun ni giliran aku lah pulak......barulah aci kan....:D

korang sume yang nak balik kampung naik kenderaan sendiri tu dah service keta lOm? kalau belum bawak2lah g service....tak nak lah nanti sepanjang perjalanan kita tu ada apa2 yang berlaku...

hari ni aku nak g service keta kat Proton Service Center...appointment pukul 2.00 ptg...nanti aku update picture2 yang menarik erk....

0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget