»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

16 August 2011

SHOPING ONLINE

zaman sekarang ni kemudahan semuanya terletak dihujung jari ANDA...mana x nya....sekarang ni dah banyak sangat laman web yang jual barang2 secara online.....x kisahlah baju ke barang dapur ke...baju baby ke perabOt ke lagi2 sekarang ni dah dekat2 nak raya macam2 ada...baju raya online...tudung online........haaaa....nak makan ape pun bOley online pe....nthlh pe lagi aku smpai x ingat dah......

benda ni sume mmg kalau ikutkan NAFSU seorang wanita spt aku ni sume nak di beli...tp kene ingat....pembaziran itu adalah sesuatu yang sangat2 dibenci oleh Allah s.w.t ......terpulang pada kita macam mana nak handle benda ni.......ada baik dan buruknya shOping online ni....salah satunya barg yg akan kita dapat tu nt x sama mcm yg kita nak...lagi2 baju....haaaaa....aku ni pun agak cerewet skit bab2 memilih baju ni.....kebanyakan yang aku shoping online ni barang make-up @ menan anak aku.....huhu...

sekarang ni aku dah kurg2kan tabiat aku suke shoping online ni....sbb x nak membazir.....kdg2 beli pun bukan guna sangat.....membazir kan......bek duit tu simpan beli pape yg patut.....skg ni untuk mengelakkan diri aku ni dari bergiat aktif dgn shoping online aku akan pastikan dalam MAYBANK aku tiada duit yg banyak.....huhu.....dengan cara itu aku x  akan lagi dapat shoping secara online......kalau ada duit kompemmmmm....aku akan mula balikkkkk......

harap2 aku dapatlah berjimat cermat lepas nih....
( ikrar sumpah setia sehingga hujung nyawa aku
hohoho...poyozzz....

(^_^)


0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget