»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

08 August 2011

LETIH

HUH!!!!......baru sekarang aku siap mencari templet untuk blog aku ni.....merata laman web aku cari....aku tempuh...(poyolh pulak) macam2 jenis templet aku cuba try test....akhirnya....yg korang nampak nilah templet yg aku rse btl2 blh tawan hati aku ( padahal....aku dah penat mencari ) 

aku dapat templet ni dari SINI .....tp aku x henggat dah mn aku jmpe web ni....memula aku search kt gugel....pastu kuar satu satu satu tetibe plak aku nmpk yg di SINI ....hihiih

susah sbnrnya nk cari templet yg btl2 memuaskan hati aku ni....yelah...nk bg mata ni sedap memandang......

aku pun dh x tau nk tulis apa skg ni...sbb jari2 aku ni dh x larat nk menekan keybOOd....nampaknya kene tgu aku LARAT n ada banyak idea dan dlm mood yg sangat2 rajin utk menaip...

skrg ni aku nak TIDO dulu........





BYE.........Zzzzzzz......




p/s : kang nak BUKA PUASA nanti kejut yer.......









0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget