»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

18 August 2011

BILA SI AUDIT DATANG

Audit datang...yeay...yeay....nampak mcm seronok je erk.....padahal ramai yg akan jadi x keruan bile si AUDIT ni nak datang termasuklah aku....akulah org paling sakit kepala nak sediakan macam2 laporan....nsb bek dia dh bgtau khamis lepas....tp tu pun hr jumaat aku terpaksa mc sbb anak aku demam....sabtu ahad plak aku balik kpg bwk adam g urut...( sngkan kalau urut kampung ni....nak cari pun x susah ) isnin baru aku sediakan laporan dan dokumen2 yg dorg perlukan.....



sampailah hari ni x sudah-sudah lg audit ni bt sport cek tmpt aku....mcm2 dia tanye....mcm2 dia nak...dan mcm2 jugak aku jwb...mcm2 jugak yang aku bagi.....( makan minum je x bagi hahahahaha ).....pening pening pening.....




ni pun baru lepas kene interview dan bawak g bilik fail.....ptg ni kul 2.30 dorang nak bt meeting pulak....hadoiiiii....kene sediakan sikit laporan tentang perbincangan pg tadi......( smpat lg aku nk menaip kt blOg ni ) k lah....x ley nak buat entry panjang2...cukuplah setakat ini...jmpe lagi bile ad ms k.....audit audit udah2 le tu........



tengOk picture atas tu mcm teruk sgt je bile audit nak datang erk....wakakakakaka....

start dari : 15/08/11 - 19/08/11




aku masih boleh rilex lagi......

(^_^)

0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget