»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

08 August 2011

TAKDIR TUHAN TIDAK MEMILIH SIAPA

SALAM to all readers......

Ramai penulis blOg diluar sana yang sudah berkOngsi kisah ini....kisah seorg wanita yang bernama NORMA ( aku memangilnya kak NORMA ) yang sekarang ini sedang bertarung nyawa dengan penyakit Brain Cancer stage 4 dan sudah  5 kali operation.....


Menurut blog kakak ipar kak Norma MOON sakit kak norma dikesan pada awal bulan 3 tahun 2011 sewaktu kak Norma masih dalam pantang.... ALHAMDULILLAH....Allah permudahkan urusan sewaktu kak norma melahirkan anaknya...


Kak Norma dan Abg Talib baru mendirikan rumahtangga pada tahun 2010 dan telah dikurniakan seoarng anak lelaki yg masih kecil dan sangat2 comel...bak kata kak MOON muka baby Rafiq serupa dengan muka kak Norma....baby RAFIQ....seorang anak kecil yg masih memerlukan belaian dan kasih syg seorg ibu.......
( aku sedih bile bt entry pasal ni...smbil menaip smbil mngalir air mata aku )

saat-saat bahagia kak NORMA & abg TALIB

raut wajah kak NORMA sewaktu sihat


baby RAFIQ yg sangat2 cOmel... 
btl kata kak MOON muka sebijik mcm kak NORMA



YA ALLAH.....
aku btl2 terharu dgn gambar ni.....kak NORMA memeluk anaknya dgn penuh kasih syg seorg ibu....bby RAFIQ diam bila berada disisi ibunya seOlah2 memahami penderitaan yg dialami ibunya......

KINI.....
kak NORMA hanya mampu berbaring di katil ini.......

abg TALIB - KASIH SAYANG seorg SUAMI yg sntiasa berada disisi ISTERI tersayang



  


 NANGIS lagi......
lagi......
DAN
lagiiiiiiiii
aku sebak dan aku sangat2 sedih....aku sendiri x tau ape akan jadi pada aku sekiranya semua ini berlaku pada aku.....sudah smstinya aku juga mengharapkan kasih sayang suami aku spt ini...SUBHANALLAH....
( dlm hati aku memOhon kepadaNYA agar aku dijauhkan daripada semua ini,,,,sesungguhnya aku insan yg sangat2 lemah )

kepada sesiapa yg ingin menghulur bantuan dan meringankan beban abg TALIB blh menghulurkan sumbangan ke nama dan no akaun dibawah :

CIMB
01070068677528
Noormawati Mohd Rasif.

sama-samalah kita doakan semoga kak NORMA kuat untuk melawan penyakit ini....sesungguhnya ALLAH sedang menguji hambanya......

INGAT.....
jika kita sakit / menderita....ade lagi yg lbh MENDERITA
DAN
jika kita susah ade lagi yg lebih SUSAH dari kita......

wpun aku tidak mengenalinya sebagai manusia aku turut sama rasa penderitaan yg kak NORMA hadapi skrg ni....TETAPI berat mata memandang BERAT lagi bahu yg memikul.....semoga seluruh ahli KELUARGA kak NORMA dan juga abg TALIB tabah dgn DUGAAN ini......

untuk membaca kisah selanjutnya tentang kak NORMA blh klik KISAH NORMA SETERUSNYA .......





0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget