»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

16 August 2011

ANAK IBU DAH SIHAT

Alhamdulillah.....demam yang melanda adam seminggu yang lepas dah pun baik.....cuma batuk dan selsema dia je x baik2 lagi...risau sgt time dia demam hari tu...badan asyik panas je....3 kali p klinik.....tp x baik2 jugak....aku lgsung x ley nak tido malam risaukan dia dan jaga dia....2 hari aku mc.....pastu bergilir2 dgn ayah dia jaga......x smpai hati nak tglkan kt pngasuh time dia demam2 ni....biarlah tgu dia sihat betul2 baru hantar.....

dsbbkan demam x baik2 hari sabtu pepagi aku betolak balik kpg umah mak.....smpai umah mak, mak ckp "panasnya badan anak ko ni"....mak suh bwk p urut....ptg tu mak bwk g umah bidan besalin kt sblh kpg tp x de plak orgnya....dia g mengurut org lps besalin.....dh orgnya x de kami pun blk umah...smpai umah makcik dtg...dia bgtau anak dia selalu urut kt sorg makcik ni...bla bla bla blaaaa....

ok...malam tu gak g bwk adam urut kat umah makcik tu....nsb bek orgnya ada....pakai redah jerrrrr....hihihihi...time adam kene urut melalak2 dia smpai tetidoooo.....sedap sgtlh tu kne urut......da siap sume kami pun blk.....makcik tu suh dtg lg sekali sok...OK....malamnya mmg nyenyak adam tido.....lega sikit aku tengok....

keesokan paginya....sok pepagi aku dh tepacak umah makcik tu nak urut....dah alang-alang jumpe makcik ni aku pun mintak urut sekali....lgpun adam tengah tido...kesian plak nk kejut...biarlah dia tido dulu......perghhhh...sakit wooooo dia uruttt...pttla adam melalak....hihihhi.....tp mmg lega.....dah siap turn adam plak....pe lagiiii...melalak la dia.....makkkkk makkkkkk.......hahahaha....x pe adam....nak sihat kan.....

siap tu kami pun balik...upahnya seikhlas hati...aku still bg adam mkn ubat demam...dah 2 hari berurut nampak perubahan adam dan nampak cergas skit daripada sblm ni.....dah pandai nak main tu kira oklah kan.....smpailah hr ni aku masih pantau suhu badan dia dan pastikan badan dia x panas lagi....alhamdulillah.....dah x de demam....tp yg aku risau skg ni batuk dgn ceme-ceme dia x hilang2 lg.....

x susah jaga adam time dia demam tp tula x blh tinggal......hrp lps ni batuk dan selseme dia beransur baik...



0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget