»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

04 August 2011

daftar ADAM untuk anak selangOr...

ihsan gOOgle.....


aku nak share sesuatu dengan korang sume tentang satu entry yang aku baca kat SINI mengenai pendaftaran untuk anak-anak yang dilahirkan di negeri SELANGOR...aku tau pasal benda ni pun masa lepas aku bersalinkan adam hujung tahun lepas tapi belum berkesempatan untuk g daftarkan ADAM......sekali trjumpa entry pasal ni soooo ape lagi aku pun daftarlah untuk adam secara online...lepas daftar online kne submit borg kt pejabat dia sbgai pngesahan dan tunggu respon dari dorang....klu ade rezeki utk adam alhamdulillah...


walaupun x byk....tp adelh simpanan tambahan utk adam bile dia dah mnjangkau usia 18 tahun nanti...sbb duit ni cuma boleh dikeluarkan bile usia anak cukup 18 tahun.....


 sekiranya ada sesapa yg terbaca tentang entry ni nk daftarkan anak ke tabung tawas mmg digalak kan...terutama bagi anak selangor dan memenuhi syarat2 kelayakan......blh terus DAFTAR ANAK SELANGOR



0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget