»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

04 August 2011

hari ke-4 berpuasa...

alhamdulillah....dah masuk hr ke-4 kita semua mnjalankan ibadah puasa....syukur sgt2 aku msh mampu utk berpuasa.....harap2 dpt berpuasa dgn baik kali ni.....

time bulan pOse nilah kita akan jmpe banyak sgt bazar ramadhan.....huhu....org x pyh ckplah....terlalu ramaiiii.....mcm aku contohnya.....blk kje ikut shiff...kdg kul 5 kadang kul 7....klu blk kul 5 tu aku kne tgu stgh jam laki...sbb laki aku blk kul 5.30...so sblm kul 6 baru kitorg gerak.....ofc laki aku pun x delh jauh sgt.....wpun kami nek moto ttp meredah jem....tp x lh teruk bg yg nek moto mcm kami ni.....terus ambik adam kt umh bs....zazzzzz plak ke bazar.....cari lauk pauk tuk bukak pOse....biase kami cume beli lauk je...kuih2 tu beli 2 3 je sbb adik laki2 aku yg tgl sekali dgn kami tu dia dh beli da....hihihi......pas g bazar terus blk umh...smpai umh jam dh kul 7 lbh...hidanglah sume makanan....NASI aku dah suh adik aku masak siap2 sbb dia smpai umh dulu....jimatlah kan....blh tambah bape kali nak tambah....kihkihkih......x lama pastu kedengaran azan kt tv......dgn bismillah kami pun buka pOse beramai2.....minum....makan kuih.....dgn melayan adam yg sibuk jugak nk buka pOse....adOiiii...mcm2 ragam....mmg lain kali ni buka pOse.....dgn kehadiran org baru dlm hidup kami sgt2 mnceriakan kami berdua ketika berbuka......wpun adam suka mengacau kami ttp dpt mkn sesama.....biaselh budak tgh lasak.....selesai makan.....kemas2 skit....mandi n tunaikan kewajipan.....suami dgn adik laki2 aku siap2 nk g surau kt bwh utk bertarawih....AKU???? tarawih kt umh jela dgn adam.......bOley la erk.....smbil melayan adam kt umh tu la....aku ambik ms utk baca yasin....alhamdulillah....dh 2 hr dlm bulan pose ni aku dpt bace yasin wpun adam sibuk jgk mngacau.....budak2 kan......hihihi.....lauk2 msh ade lebih lg....blhlh simpan bt sahur......panaskan je...senang kan......

mgu depan aku blk kje kul 7...kne bwk kete...laki aku nek moto sbb dia blk awl....tugas dia smgu tulh dia ambik adam....so berbuka dgn budak ofc jelah aku ni....pas kul 7 baru ley blk umh....laki aku pas ambik adam dia g umh mak dia...buka kt sane....aku blk kje nt baru g ambik dorg....adik aku bukak pOse sorg kt umh.....ciannnn.......hihihihi......laki aku x ley blk umh sbb kete aku bwk...lgpun rmh bs dgn mak mertua ku tu x jauh pun....dkt je....biar laki aku bukak pOse kt umh mak mertua aku tu dulu....lg sng....adik aku x pe....dia laki2...pandailh dia cam ne nk buka...



selamat berpuasa....berbuka....dan bersahur tuk korg semua.....:))

0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget