»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

20 August 2011

SEGMEN : BLOG PILIHAN SAYA IALAH.......

SALAM DAN SELAMAT PETANG SEMUA
( join kontes lagi lanjutan dari segmen yang ini )



BERIKUT DISENARAIKAN 10 BLOG PILIHAN SAYA DAN SEBAB MUNASABABNYA KEATAS PEMILIHAN TERSEBUT 
( kihkihkih...macam nak umum tuk pilihan raya plak erk....)


orgnye kecik mOlek tapi berjiwa besar....blOg yg sangat simple tapi very2 nice...entry dia mmg best dan chumil sgt bile bace....

http://withloveandlife.blogspot.com/ @ raifana sulaiman
mbr aku ni paling terrer buat kek....aku suka makan kek dia.....nakkkk??? ley je order kat dia....rege pun terbaik.....
( wahhhhh...promote sikek...) 

baru je follow blog AA....tp i lOike dgn blog dia....banyak segmen dan banyak story....hihihi...

suka baca blog ni sbb bt aku gelak terguling-guling......hahahahahah.....

nak belajO masak sonang kat cni....macam2 resepi adO......

blog yg menarik dan banyak stOry...

http://www.mazidulakmal.com/ @ mazidul akmal sidek (TV3)
korang musti kenal sape mazidul kan....entry dia mmg terbaik.....aku suke....lg2 bab dia terjah2 org....hahaha...bukan terjah mcm kru melodi tu....no no no....

http://teknikbuatblog.blogspot.com/ @ teknik buat blog
kalau aku x tau cam ne nk buat itu ini....nilah satu2 web yg aku refer.....mmg terbaik...thx sudi membantu :))

blOg yg cantik...doodle dia sume cOmel2....gerammmm nengOk......

hoho...OTAI ni...aku suka baca entry2 dia dan banyak segmen yg banyak membantu aku kenal dgn blogger2 lain....thx bro BEN... 

x susah pun kalau nak jOin segmen ni....utk keterangan lanjut boleh singgah ke SINI


sekian...(^_^)

2 orang yang tekan keybood memberi komen:

Kancil 8349 said...

Salam perkenalan daripada Kancil,

wah...blog pilihan kamu semuanya mantap...apapun tahniah...:)

fauziahahmad said...

mekasyeh kancil....:)))
salam perkenalan jugak bt kancil....


ShoutMix chat widget