»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

09 August 2011

AKU DAN KUCING

tajuk dia je pun dah buat tengkuk aku ni meremang....ape lagi kalau betul2 depan mata aku ni ada KUCING.....tak dapat bayangkan apa yang akan aku buat nanti.....HAHAHAHAH.....


sangat mudah tuk korang paham bahawa dengan sesungguhnya aku adalah seorang manusia tegar yang sangat sangat sangat TAKUT kepada kucing....GELI kucing dan TAK BOLEH ada kucing berada dekat dengan aku...walaupun sememangnya Rasulullah sangat2 menyayangi kucing tapi aku TIDAK.....aku pun x tau smpai bile aku akan takut pada binatang ini....


mak aku cakap memang dari KECIK aku ni penakut dengan kucing....smpailah dah besO panjang gini pun aku still takut pada kucing ni.....

SEBAB-sebab aku takut KUCING :-

- BULU kucing yang korang cakap lembu tu pada aku sangat-sangat mengelikan aku....x taulh pasal apa....

- aku selalu bayangkan yang badan kucing tu LEMBUT dan LEMBIK....bile pegang nanti eeeeeeeeee......geli geli geli..... 
( nak tulis ni pun aku dh rasa geli )

- BAU najis dia je dah sememangnya "harum" 

-kucing suka CAKAR.....gigi dia tajam....TAKUT.......

tu je kOt...tp yg pasti aku memang x blh bekawan dgn kucing....smpaikan laki aku nk beli kucing pun aku x bagi.....haru nanti satu rumah tu.....tengOk2 nt aku tido kt luar rumah......

JADI....jangan ada sesapa yang berani-berani takutkan aku dgn kucing....SIAP sedialah dgn apa yg akan aku buat nanti.....







huhu...ni picture kucing adalah ihsan gugel.....bagi menarik je ni....kalau tak memang x letaklah gambo ni.....






2 orang yang tekan keybood memberi komen:

Marina said...

hehe...takut kucing eh...comel la kucing..hehe...selamat berpuase...marina bacer sini..

www.marinafazli.blogspot.com

UJIEET said...

hihihi....selamat berpuasa jugak bt marina :)


ShoutMix chat widget