»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

23 September 2011

Contest : Blog paling kemas dan bertema

Assalammualaikum....

Kalau sebelum ni aku selalu join segmen...tapi untuk pertama kalinya aku join Contest pulak.....saja nak cuba....kot2 ada rezeki kan......contest dia ni bertajuk 'blog paling kemas dan bertema'....



nak cite sikitlah tentang blog aku ni erk....blog aku ni sangat2lah simple dimple...macam mana simple blog ni...mcm tu jugaklah tuannya...sangat simple...dan x suka benda2 yang sarat dan serabut...aku seboleh2nya menjadikan blog aku ni sesuatu yang mudah untuk dibaca....sbb tu aku x gunakan layout yang bewarna warni...aku jz gunakan warna putih....putih kan suci...suci kan bersih...ahaks......penerangan aku pun simple gak.....wakakakak....

untuk korang yang berminat nak join boleh skodeng entry nabila ini yerk untuk baca syarat2 pertandingan....luang2kanlah masa korang tuk join contest ni yer....mungkin hadiah tu akan menjadi milik anda nanti...sapa tau kan?

senang je pun....@_@ 

p/s :eh2...nak g mana tu....jap2 nantilah dulu...nak tanye ni...blog aku ni kemas x? jawab jujur tau...ngeh3....

0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget