»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

08 September 2011

ADAM DAH DAPAT SURAT DARI YAYASAN WARISAN ANAK SELANGOR

Assalammualaikum..
Entry aku ni lanjutan dari entry aku yang haritu , aku ada daftarkan adam untuk anak selangor.....Alhamdulillah permohonan adam sebagai salah seorang ahli yawas telah pun diluluskan....tengahari tadi dapat surat dari yawas....sebulan je permohonan aku dah diluluskan...awal bulan 8 aku apply awal bulan 9 dah dapat surat.....tinggal tunggu surat dari pihak bank untuk dapatkan Sijil Simpanan Tetap.....

 
nilah dia suratnya
untuk ADIK MOHD ADAM ASYRAF BIN MOHD HANAFI

 isi kandungan dalam surat

 kad simanja tawas pun ada disertakan sekali...


harap2 bila adam besar nanti dapatlah dia gunakan duit ini dengan sebaik2nya....duit ni kalau x nak kuarkan boleh je....kita teruskan menyimpan dan menyimpan.....x rugi kan.....kalau rasa2 berminat bolehlah layari laman web ini http://www.tawas.org.my/


p/s : ambik picture pakai kamera ofc sbb tu dalam pic ada tarikh....mcm pelik pulak rasanya.....hihihihi



0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget