»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

13 September 2011

KUANG AJAQ TAK?

Assalammualaikum...

aku ni x delah kayo sangat nak p koje hari2 naik kete....aku p keje naik moto je...moto kapcai atau dalam istilah budak2 zaman sekarang moto rempit....wakakakakak.....

sakit hati aku dgn dorang2 yang bawak keta ni langsung x bertimbang rasa dengan kami penunggang motosikal....mana x nya....aku penahlah naik moto time tu baru lepas hujan....time tu aku baru balik dari beli bfast kat hartamas...jalan kat hartamas tu dahlah x bape nak elok sangat...masih dalam pembikinan katanya....oklah....aku ni dgn berhati2lah bawak moto...ada satu lopak air ni...aku pun elaklah.... tibe tibe....ada sebijik kete apa aku pun x kenal...laju je lalu pastu langgar lopak air tu....korang dapat bygkan x apa yang terjadi kat aku.....basah wooooo baju aku.......huh!!!!mmg menyumpah seranah aku time tu.....mmg kuang hajaqqqq!!!orang yg bawak kete tu......

sampai2 ofc mbr aku tanya...pasai pa hang ni....??? selamba aku jawab baru pas mandi......terus dia gelak.....ni pun kuang hajaq jugak....sukesuki hang gelak kat aku naa.......

kalau nak diikutkan penunggang motosikal ni lagi tinggi risikonya dan lebih terdedah kepada bahaya dan kemalangan jika nak dibandingkan dengan dorang yang bawak kete....

jadi pada kome2 yang bawak keta tu bertimbang rasalah skit dgn kami2 yang cuma naik moto kapcai ni....jangan ingat kome2 sume naik kete besar....boleh buat jalan raya ni macam jalan sdn bhd....

kang cam nilah jadinyo....: -

 pic nih ihsan google....thx yooo....

sebenarnya x kiralah yang naik moto ke....naik kete ke...lori ke....bas ke....sama2lah kita hormat menghormati sesama kita bila berada dijalan raya.....janganlah cuma pentingkan diri sendiri jer.....caw!!!

0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget