»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

23 September 2011

Nak mintak tolong buatkan Header boley?

Assalammualaikum....

Ini adalah entry mintak tolong.....mintak tolong apa erk?? hihihii...malulah nak cakap.....tapi kalau x cakap mana korang nak tau kan.....sbnrnya macam ni.....aku.....aku...aku tgh mencari sesorang yang boleh btkan header tuk blog aku nih...... (tutup muka dah ni....malu...)

Aku cuba buat sendiri tapi hampeh.....satu pun x menjadi....nampak sangat x de lgsung kesenian dalam diri aku ni.....huhu....syedihnyer.....jadi dsbbkan aku sudah membazirkan banyak waktu dengan membuat header yang bukan2 baik aku mintak tolong orang buatkan.......

Harap2 adalah orang yang sudi membantu....

4 orang yang tekan keybood memberi komen:

fierul said...

saya ada buat tempahan header tapi tak lwa mcm org len buat :)

eyryn said...

haha. . header ryn pown ryn wat sendri. . but, buruk. . :)) tak caye ? meh tengokk header baru ryn. . hehe

fauziahahmad said...

@fierulowh...yker...ada contoh2 header x? dah boleh ambik tempahan tu kira pandailah jugak kan....

fauziahahmad said...

@eyryn oklah tu ryn....ada jugak seni nak mengedit header tu....saya ni ha...nak buat pun terkial2...mmg x berseni lgsung....


ShoutMix chat widget