»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

18 September 2011

Geli aku nengOk..

Assalammualaikum....

Hari ni keje cam biasa....kuar dari umah dalam kul 7 pagi....aku pun drivelah dgn kelajuan tahap maksima dgn harapan cepat sampai sbb dah lewat ni....( padahal x lah laju mn pun...) smpai je kat depan BHP jalan kucing tu ada sejibik keta ni pehal lah lambat sangat.....aku tengok depan x de plak keta....ni yang aku nak hangin ni....duk kat line belah kanan tapi bawak keta macam siput.....aku pe lagi...p sebelah dia aku hon....!! hamboiiiii....kemain lagi berdua2an dalam kete tgh berpeluk2 bagaiii...pe kes....agak2lah weh....kalau ye pun nak berpeluk2 cover2 lah sikek.....menyusahkan orang lain ko tau..!!!

aku rasa dah banyak kali dah aku nampak benda2 macam ni.....kadang aku g keje sesama dengan laki aku nek motor pepagi buta tu pun ada gak dorang ni bercium2 mulut dalam keta......hadoiiiii.....aku bukan jeles ke apa.....cuma tempat tu x sesuai.....membahayakan dan menyusahkan pemandu2 lain.....orang nak cepat jadi lambat disebabkan perangai ko yang x senonoh tu....

mengucap panjang aku.....!!

2 orang yang tekan keybood memberi komen:

Kancil 8349 said...

betul2 menyusahkan bagi Kancil...ndak apa sabarlah...

FAUZIAHAHMAD said...

@Kancil 8349kan....mmg menyusahkan...x senonoh tol perangai cam tu....


ShoutMix chat widget