»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

18 September 2011

Private album

Assalammualaikum...

Ingat lagi x cite yang kuar kat paper pasal sorang pompuan yang kene sihar melalui gambar dalam facebook....seram je kan....cam nelah gknye kalau kita plak yang kene sihir kan....mintak dijauhkanlah yerk....

so untuk pastikan tahap keselamatan tu berada pada tahap yang selesa aku dah pun awal2 lagi mengprivatekan album aku.....aku pun jenis yang x suka nak uplot2 picture...slh satu sbbnya aku jarang ambik gambar dan masa nak uplot tu mmg sangat2 sedikit.....hihiihi....

album yang ada sekarang ni pun picture raya kami baru2 ni jek....x lama lagi pun akan dprivatekan jugaklah tu....weeeeee....memang agak boring jugaklah pada sesiapa yang nak skodeng2 profile aku tu.....xpelah erk.....kita berfacebook melalui status jelah yerk.....

(^_^)

0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget