»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

21 September 2011

Hot Tiket Free

Assalammualaikum.....

sejak aku dah tukar no baru ni....selalu sangat aku dapat hot tiket PERCUMA.....aku baru pakai no baru ni sebulan je kot...dah 2 kali aku dapat hot tiket percuma termasuk hari ni....mana aku x heran bin pelik....

sms yang aku terima berbunyi begini  "Akaun anda telah dikreditkan Hot Tiket PERCUMA ( 50minit dan 100SMS, sah 7 hari ). Baki akan luput, untuk membawa baki kehadapan aktifkan satu Hot Tiket sebelum 27hb"
sender : Hotlink@+60120000015
              21-sept-2011 @ 11:47:00

apakah??? gambo LOL

aku ni dahlah x bape nak tau sangat pasal hot2 tiket nih...tu yang jakun bebeno.....no maxis aku sebelum ni x de plak dapat benda2 FREE nih...tu yang aku agak kepelikan.....BTW....thanks bebanyak pada pihak hotlink.....aku baru lepas gayut dgn mak aku kat kampung.....hahahahha.....

0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget