»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

15 September 2011

Peningnya aku nak faham

Assalammualaikum....

aku sebenarnya agak pening2 lalat nak faham dgn cara budak2 skg ni tulis msg.....kalau dulu kemain panjang bejela tulis msg...skg ni dah terbelit2 lidah aku nak baca.....even adik aku sndiri msg aku pun aku balas balik kat dia cam ni...."woiiiii!!!pe ko tulis.....x paham sepatah haram pun" wakakakaka.....dah mmg aku x paham pun........pastu sng hati dia bantai gelak kat aku.....cam nelah korang jwb exam erk.....pun cam tu gak ke????huiiiii......dasyat dasyatttt....bahaya wooooo......kang penanda kertas x paham terus bagi 0......x ke naya cam tu.....

pada adik2 ku sayang.....bahasa kan melambangkan bangsa....jadi tulislah dgn pekataan dan ayat yang mudah utk orang2 seperti ahkak ini mudah untuk memahami....ahkak belajo x bape nak pandai....tapi memang sekolah bertingkat2.....kihkihkih.....


p/s : sekadar peringatan sahaja....jangan marah ye adik2ku cayang.....


0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget