»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

07 September 2011

BILA MAKAN X INGAT DUNIA

Assalammualaikum.....

kawan-kawan...." lepas ni jangan ajak saya MAKAN lagi yerk....saya nak DIET..." inilah akibatnya bila makan x henggat dunia....skg baru sibuk nak diet2 bagai......

korang cam ne plak? maintain ke atau suda terlebih berat???? hahahahaha.....gelak yer....time bulan pose dah ok dah.....masuk time raya je makanan belambak2 depan mata.....ketupat...lemang....rendang....kuih....air gas...air x de gas...air sirap...oren....sarsi.....nasik....ayam goreng....tempe goreng...tomyam.....ditambah pulak kengkawan yg buat open house......kengkawan ajak beraya....huiiiii....maunya x buncit perut aku ni......x ley jadi ni.....aku harus tanamkan azam utk kurus semula......

harap2 dapatlah aku bertahan untuk tidak makan banyak bermula hari ini.....harap2 dapatlah aku menahan nafsu makan aku ini......harap2 dapatlah aku makan dalam kadar yang sangat2 sedikit.....harap2 la aku boleh kurus semula......banyak tul yang aku harapkan.....huahuahuahua....

kawan2 doakan saya kurus yer.....saya x mo gemuk2....slh satu sbb saya slh sorang anggota beruniform.....bila gemuk je mmg cepat perasan....mana taknya....baju ngam2 badan je...bile badan naik je mmg akan rasa sempitlah pakai baju tu.....lainlah kalau pakai baju kurung ke.....blhlh cover2 skit.....hahahahaha

0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget