»

Santai Bersama BEN ASHAARI

Mereka Sangat-Sangat SempOi

Jom Tukar Link

06 September 2011

SALAM SYAWAL

salam syawal utk semua bloggers....macam mana raya tahun ni...meriah x? huhu.....bukak2 blog hari ni ramai tol yang dah uplot picture raya....cantik2 belaka.....manis2 semua....AKU?? x dan le nak menguplot skg ni....agak kesibukan memulakan tugas harian......

mungkin ada yang baru mula kerja hari ni...ada yang dah start keje hari jumaat lepas tapi aku baru nek keje semalam....kihkihkih...mood sangat2 malas utk kerja....masih dalam mood raya....kepala otak pun masih terbayang-bayang suasana raya di kampung....meriah dan seronok....

dah lama x bt entry hari ni aku jadi blur plak apa nk tulis.....wakaka....dalam pala otak ni rasa macam2 benda ada....tapi x tau nak keluarkan yang mana dulu.....huhu...

uwaaaaa.....siyez x de idea ni....aku nak tido jap... nanti ada masa aku uplot pic raya yerk.....



0 orang yang tekan keybood memberi komen:


ShoutMix chat widget